partner serwisu

"Codzienne korzyści" - aplikacja mobilna dla klientów sieci sklepów Żabka

"Codzienne korzyści" - aplikacja mobilna dla klientów sieci sklepów Żabka
Autor:
Radosław Kasperczak
Data publikacji:
15 sierpnia 2014, 19:52
Średnia ocena:
Twoja ocena:
Tagi:
android, freshmarket, google play, handel detaliczny, lista zakupów, promocje, sieć sklepów, żabka

Jeszcze jakiś czas temu mało kto pomyślałby o tym, że branża IT w tak wielkim stopniu dotknie takich dziedzin handlu, jak np. detaliczna sprzedaż artykułów spożywczych. Dziś nie jest niczym nadzwyczajnym możliwość chociażby zamówienia mleka, masła czy płatków śniadaniowych przez internet - wszystko po to, by jak najbardziej wyjść naprzeciw klienta. W ten trend pragnie wpasować się Żabka Polska. By odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby konsumentów (do których jednak nie zaliczymy zakupów online), wypuściła on wielofunkcyjną aplikację mobilną „Codzienne korzyści”.

O samym projekcie wypowiedział się Maciej Kląskała, dyrektor ds. Wsparcia Projektów i Usług w firmie Żabka Polska: „W trakcie projektowania aplikacji kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami klienta. Mechanizm staraliśmy się oprzeć na najlepszych praktykach, dzięki czemu aplikacja jest bardzo intuicyjna i czytelna. Mamy nadzieję, że ułatwi naszym klientom korzystanie z usług sieci Żabka. W przyszłości mamy zamiar nie tylko wprowadzać do aplikacji nowe funkcjonalności, lecz także stworzyć podobne rozwiązania dla Freshmarketu”.

Codzienne korzyści

Aplikacja posiada pięć zakładek, pozwalających na wykonanie różnych czynności, związanych z zakupami w sklepach sieci Żabka. W zakładce „Moja lista zakupów” możemy przygotować spis artykułów, które zamierzamy zakupić. Podczas dodawania kolejnych pozycji do listy aplikacja informuje nas, czy dane produkty zostały ujęte w ofercie promocyjnej, czy nie.

„Najbliższa Żabka” wskazuje, wykorzystując informacje o naszej lokalizacji, położenie zarówno najbliższego sklepu Żabka, jak i innych, znajdujących się w pobliżu. Dla każdego z nich zostaje wyświetlony adres, zakres świadczonych tam usług oraz ocena (wszak Żabka Żabce nierówna). Można też wybrać opcję nawigowania nas do wybranego sklepu lub zasugerować miejsca, w którym powinien zostać otworzony kolejny sklep.

„Najnowsza oferta” daje dostęp do listy przecenionych artykułów. W przypadku, gdy któryś z nich nas interesuje, możemy dodać go do której z naszych list zakupów. Istnieje też możliwość personalizacji promocji, dzięki czemu zobaczymy produkty tylko z tych kategorii, które nas interesują. Pozycja „Moje kupony” umożliwia wybór jednego z dostępnych kuponów rabatowych. Każdego dnia użytkownik otrzymuje do wyboru trzy, z których musi wybrać jeden, ważny do końca dnia (podczas zakupów wystarczy okazać go przy kasie). Oprócz nich klienci otrzymają też kupony ważne przez dłuższy okres. Posiadane przez nas kupony zniżkowe mogą być przekazywane innym użytkownikom aplikacji.

„Epokowa oferta” znajdują się szczegółowe informacje, dotyczące aktualnie trwającego programu lojalnościowego, nagród dostępnych za uzbierane znaczki oraz warunków uczestnictwa. Dodatkowo w październiku ma zostać wprowadzona usługa eZnaczki, pozwalająca na zbieranie dodatkowych punktów.

Aplikacja dostępna jest do pobrania w Google Play.

Brak komentarzy do tej publikacji. Dodaj pierwszy komentarz.