partner serwisu

Alternatywna rzeczywistość w Arkadii i Galerii Mokotów - poszerzenie świata "Ingress".

Alternatywna rzeczywistość w Arkadii i Galerii Mokotów - poszerzenie świata "Ingress".
Autor:
Radosław Kasperczak
Data publikacji:
24 czerwca 2014, 19:55
Średnia ocena:
Twoja ocena:
Tagi:
arkadia, galeria mokotów, google play, ingress, mmo, rzeczywistość rozszerzona

Stworzona przez Niantic Labs, należącą do Google, gra MMO ”Ingress”, dostępna od pewnego czasu w Google Play, za pomocą systemu rzeczywistości rozszerzonej umożliwiała eksplorację przestrzeni wielu miast globu w poszukiwaniu różnorodnych obiektów, służących rozgrywce. Od niedawna świat gry rozszerzył się o wybrane centra handlowe kilku państw europejskich: Austrii, Czech, Danii, Francji, Szwecji, a także Polski. W naszym kraju poszerzenie uniwersum „Ingress” objęło dwie stołeczne galerie handlowe: Arkadię oraz Galerię Mokotów.

Fabuła tej międzynarodowej gry jest wielowątkową, wciągającą opowieścią, która rozgrywa się tuż obok. W alternatywnym wymiarze gracze muszą odnaleźć tajemnicze portale, przez które do świata realnego dostaje się „egzotyczna materia”, a następnie je zająć, umocnić i obronić przed wrogimi drużynami. Szukać ich należy za pomocą Google Maps i technologii GPS. Portalami mogły być dotychczas prawdziwe dzieła sztuki, zabytki czy elementy architektury miejskiej.

Od teraz można je znaleźć także we wspomnianych centrach handlowych, m.in. w wybranych butikach: Adidas Original, Celio i innych. Dzięki Ingressowi klienci centrów mają odkryć te miejsca na nowo i wejść na zupełnie nowy poziom emocji.

Ingress_screen

Jak powiedział Clémentine Piazza dyrektor ds. marketingu w Unibail-Rodamco Group (przedsiębiorstwe zarządzającym Arkadią i Galerią Mokotów): Dzięki wyłącznej współpracy z należącą do Google komórką Niantic Labs robimy krok naprzód w cyfryzacji naszych centrów handlowych. Ta innowacja wzbogaca poziom interakcji z naszymi gośćmi i zachęca ich do radosnego odkrywania nieoczekiwanych miejsc w naszych centrach oraz miejscach zamieszkania a także do poszukiwania przygotowanych dla nich niespodzianek”.

Odnośnie rozszerzenia gry o europejskie galerie handlowe wypowiedział się też John Hanke, wiceprezes Niantic Labs w Google: „Wprowadzenie gry Ingress w centrach handlowych Unibail-Rodamco wzbogaca wrażenia zakupowe. Klienci w całej Europie mogą odtąd dzięki niej odkrywać całkiem nowy świat, poznając sztukę, historię i nowe lokalizacje, o których mogli wcześniej nie wiedzieć, a jednocześnie mają szansę kontaktować się z innymi graczami Ingress. Z kolei sklepy mają dzięki temu niezwykłą szansę wyróżnić się i zdobyć nowych klientów”.

Gra Ingress dostępna jest w sklepie Google Play pod tym adresem. Wkrótce dostępna będzie także w wersji na iPhone’a i iPada.

Brak komentarzy do tej publikacji. Dodaj pierwszy komentarz.