partner serwisu

Unigine Heaven DX11 Benchmark 4.0

Pobieranie tego pliku jest realizowane* przez serwis:
Pobierz
*Zaloguj się, aby pobrać bezpośrednio z serwisu Softonet.pl
System:
Windows XP (x32, x64)
Windows Vista (x32, x64)
Windows XP Media Center Edition (x32)
Windows 7 (x32, x64)
Windows 8 (x32, x64)
Język:
angielski
Rozmiar:
247 MB
Autor:
Data aktualizacji:
Licencja:
freeware
Liczba pobrań:
16022
Średnia ocena:
Twoja ocena:

To już czwarty benchmark od firmy Unigine Corp oparty na ciągle rozwijanym silniku Unigine, a zarazem pierwszy na świecie benchmark wspierający DirectX 11.

Do jego głównych cech należą:

  • duże obciążenie GPU, ekstremalny test stabilności sprzętu
  • dokładne wyniki dzięki benchmarkowaniu polegającym w 100% na GPU
  • natywne wsparcie dla OpenGL 4.0, DirectX 9, DirectX 10 i DirectX 11
  • wszechstronne wykorzystanie technologii teselacji (trzy tryby: umiarkowany, normalny i ekstremalny)
  • zaawansowane SSAO (screen-space ambient occlusion)
  • wolumetryczne chmury comulonimbus generowane przez algorytm oparty na fizyce chmur
  • symulacja dnia i nocy oraz zmiana warunków oświetlenia
  • dynamiczna symulacja zmian otoczenia z wysoką fizyczną dokładnością
  • interaktywne doświadczenie dzięki trybom fly i walk-trough
  • obsługa technologii NVIDIA SLI i ATI CrossFire
  • wsparcie dla konfiguracji wielomonitorowych
  • obsługa wielu trybów stereo 3D: anaglyph, spearate images, 3D Vision, 3D Sorround, iZ3D
  • zbudowany w oparciu o najnowszą, najbardziej zaawansowaną wersję silnika UNIGINE
  • monitorowanie temperatury i zegara GPU
  • obsługa z wiersza poleceń umożliwiająca automatyzację procesu benchmarkowania
  • bardzo konfigurowalne raporty z przebiegu procesu w formacie CSV
  • możliwość renderowania programowego w DirectX 11 dla potrzeb referencyjnych

Sprzętowa teselacja

Jedną z cech wyróżniających ten benchmark jest obsługa sprzętowej teselacji, skalowalnej technologii, która odpowiada za automatyczny podział polygonów na mniejsze i drobniejsze elementy, dzięki czemu gry zyskują bardziej szczegółowy i dopracowany wygląd przy praktycznie zerowym spadku wydajności. Unigine Heaven obsługuje trzy tryby teselacji:

  • Umiarkowany (moderate): oferuje sensowną wydajność na szerokim wachlarzu sprzętu zgodnego z DX11; to sposób na osiągnięcie znaczącej różnicy w jakości grafiki dzięki sprzętowej teselacji.
  • Normalny (normal): domyślny tryb oferujący optymalny kompromis pomiędzy jakością i wydajnością, prezentuje sposób na osiągnięcie znaczącej różnicy w jakości grafiki przy użyciu sprzętowej teselacji.
  • Ekstremalny (extreme): zaprojektowany z myślą o następnej generacji kart graficznych DX11, które pojawią się w ciągu najbliższych 1-2 lat, zwiększa poziom teselacji to wielkości ekstremalnej.

Edycja Advanced jest skierowana do entuzjastów, którzy potrzebują więcej możliwości niż edycja bezpłatna, ale nie potrzebują licencji komercyjnej.

Edycja Professional jest skierowana do firm, osób zajmujących się testowaniem i recenzjonowaniem sprzętu, którzy potrzebują solidnie i dokładnie przetestować wydajność GPU i/lub wykonać test stabilności.

Unigine Heaven Benchmark

Różnice pomiędzy wersją Advanced a zwykła:

  • obsługa linii komend umożliwiająca automatyzację testów
  • wyniki z testów w formacie CSV
  • tryb testowania stabilności (zapętlony benchmark)

Różnice pomiędzy wersją Professional a zwykłą:

  • obsługa linii komend umożliwiająca automatyzację testów
  • wyniki z testów w formacie CSV
  • tryb testowania stabilności (zapętlony benchmark)
  • tryb renderowania programowego
  • dokładna analiza per-klatka
  • wsparcie techniczne
  • licencja na wykorzystanie komercyjne

Wymagania:

  • Karta graficzna: AMD/ATI Radeon HD 2xxx, NVIDIA GeForce 7xxx, Intel HD 3000 lub nowsza
  • Uwaga: teselacja wymaga karty graficznej z obsługą DirectX 11 i systemu Windows Vista / 7!

Zmiany:

  • dodano dwa ustawienia predefiniowane (Basic i Extreme) dla łatwiejszego porównywania wyników
  • monitorowanie temperatury i zegara GPU
  • drastycznie ulepszono SSDO
  • gwiazdy w nocy
  • ulepszono efekt lens flares
  • nowa, ulepszona wersja UNIGINE Engine pod maską
  • wykrywanie wielu GPU w systemie
  • wygładzanie krawędzi na Mac OS X
  • rozszerzono możliwości automatyzacji za pomocą skryptów w wersji Pro
  • nowa edycja - Advanced
  • lokalizacja na język rosyjski i chiński
pobierzor
2014.09.06, 13:59
Wpis usunięty przez moderatora
Edytowane przez moderatora (2014.09.17, 13:33): Link do cracków
Brak komentarzy do tego pliku. Dodaj pierwszy komentarz.