partner serwisu

Volvo i Uber mają pomysł na mobilną restaurację - kolację zjesz w luksusowym aucie

Volvo i Uber mają pomysł na mobilną restaurację - kolację zjesz w luksusowym aucie
Autor:
Sylwia Zimowska
Data publikacji:
22 marca 2017, 22:29
Średnia ocena:
Twoja ocena:
Tagi:
aplikacja, japonia, jedzenie, uber, ubereats, volvo

W Japonii, a dokładniej w Tokio uruchomiono ciekawą usługę mobilną. All-Star Restaurant można potraktować jak rozwinięcie aplikacji UberEats - w jednym i drugim przypadku chodzi głównie o zamawianie jedzenia. Różnica jest taka, że w All-Star Restaurant posiłek nie jest dostarczany do domu, lecz do ekskluzywnego wozu z kierowcą, który zabierze Was w dowolny punk na mapie miasta.

Stolica Japonii znana jest z licznych restauracji. Volvo i Uber postanowili wykorzystać zamiłowania Japończyków do dobrego jedzenia i opracowali projekt wspólnej usługi turystyczno-gastronomicznej. All-Star Restaurant wygląda podobnie jak UberEATS, który od tego roku działa także na terenie Warszawy - użytkownik wybiera w aplikacji posiłek, który go interesuje spośród partnerskich restauracji. Gdy zostanie on przygotowany, kierowca Ubera dostarcza go do jednego z najnowszych, sportowych wozów Volvo. Auto podjeżdża następnie pod wskazany przez użytkownika adres i zabiera go na przejażdżkę. Samochód jest w środku tak zaprojektowany, by umożliwić klientowi wygodne jedzenie posiłku (choć spożywanie zupy na zakrętach jest pewnie w dalszym ciągu problematyczne).

Na powyższym wideo możecie zobaczyć jak wygląda to w praktyce. Dość... ekskluzywnie, prawda? Cena usługi nie została podana prawdopodobnie z uwagi na mocne różnice związane z wybranym jedzeniem i długością trasy. All-Star Restaurant może spodobać się użytkownikom szukającym nietypowego miejsca na randkę lub turystom, którzy chcieliby zobaczyć najważniejsze punkty Tokio w komfortowych warunkach. Trudno jednak oczekiwać, by to rozwiązanie stało się równie popularne co rezerwowanie stolika w tradycyjnej restauracji czy zamawianie jedzenia z aplikacji. Uber nic nie wspomina o tym, by usługa miała zostać wdrożona także w innych krajach. Być może to po prostu jednorazowy eksperyment mający rozreklamować standardowe produkty obydwu firm.

Brak komentarzy do tej publikacji. Dodaj pierwszy komentarz.