partner serwisu

Bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej Banku Millenium

Bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej Banku Millenium
Autor:
Marek Kowalski
Data publikacji:
4 stycznia 2017, 13:58
Średnia ocena:
Twoja ocena:
Tagi:
bank millenium, bilety, bilety komunikacji miejskiej, bilety parkingowe, komunikacja miejska, parkowanie

Użytkownicy mobilnej aplikacji Banku Millenium SA po aktualizacji do najnowszej wersji programu otrzymali własnie nowe funkcje. Z poziomu aplikacji mobilnej banku możliwe jest już kupowanie biletów komunikacji miejskiej oraz opłacanie płatnych miejsc parkingowych. Dzięki nowym rozwiązaniom posiadacze smartfonów mający konto w Banku Millenium nie muszą już korzystać z biletomatów czy parkomatów. Użytkownicy komunikacji miejskiej mogą wykupić bilet na przejazd bezpośrednio w aplikacji Bank Millenium, natomiast kierowcy w tym samym programie będą mogli zapłacić za faktyczny czas parkowania.

Nowa usługa zintegrowana z aplikacją mobilną Banku Millenium uwalnia użytkowników smartfonów będących jednocześnie klientami rzeczonej instytucji finansowej z konieczności korzystania z biletomatów czy parkomatów. 

Warta uwagi
Bank Millenium

Aplikacja przeznaczona dla klientów Banku Millenium SA. Oprócz funkcji związanych z zarządzaniem własnymi finansami, takimi jak sprawdzanie salda, historii rachunków czy szczegółów transakcji, program oferuje również możliwość bezpośredniego zakupu biletów komunikacji miejskiej i opłat parkingowych.

Korzystanie z nowej usługi wbudowanej w aplikację dla klientów Banku Millenium SA jest bardzo proste. Po zalogowaniu się w aplikacji na nasze konto należy wybrać miasto, przewoźnika i typ biletu. Po zakupie biletu można od razu go "skasować" w aplikacji. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość ustawienia widgetu z aktuywnym biletem bezpośrednio na głównym ekranie smartfonu, dzięki czemu w razie kontroli możemy wygodnie okazać ważny bilet kontrolerowi. Ważne jest też to, że w przypadku przypisania biletu do widgetu nie jest konieczny dostęp do internetu. W przypadku gdy potrzebujemy uiścić opłatę za parkowanie, operacja jest realizowana w równie prosty sposób. Najpierw należy podać nr rejestracyjny auta, za które chcemy opłacić postój na parkingu, następnie wybieramy miasto, strefę oraz czas ważności biletu. Uwaga! Aby odpowiednie służby miały świadomość, iż opłaciliśmy czas parkowania, należy pozostawić w widocznym miejscu auta (np. za szybą) winietę moBilet dostępną bezpłatnie w Biurze Strefy Płatnego Parkowania, ewentualnie kartkę z napisem "moBilet". 

Warto również podkreślić, że opłacanie czasu parkowania za pomocą aplikacji mobilnej banku, daje użytkownikowi większą swobodę niż w przypadku tradycyjnego wnoszenia opłaty za pomocą parkomatów. Mamy bowiem możliwość wyboru opłaty "bez limitu czasu" i w dowolnym momencie możemy zakończyć parkowanie. Również w sytuacji, gdy z góry opłacimy jakiś czas parkowania, a następnie okaże się, że czas wymagany na parkowanie samochodu okazał się krótszy, możemy wcześniej zakończyć parkowanie lub ewentualnie przedłużyć czas parkowania bez konieczności udawania się do auta - wystarczy użyć odpowiednich opcji w aplikacji mobilnej.

Opłaty za wszystkie bilety (zarówno komunikacji miejskiej jak i parkingowe) są automatycznie pobierane z wybranego przez użytkownika konta w Banku Millenium.

Już na podstawie informacji, iż za szybą auta musimy wstawić kartkę z napisem MoBilet można wywnioskować, że nowa funkcjonalność aplikacji Bank Millenium, to efekt współpracy banku z firmą Mobile Traffic DATA odpowiedzialną za stworzenie projektu MoBilet. Korzystając z zamieszczonego przez nas odnosnika (powyżej) zainstalujecie aplikację dla platformy Android. Ponadto zgodnie z informacją przekazaną nam przez przedstawicieli Banku Millenium, wkrótce podobną funkcjonalność otrzymają również posiadacze mobilnej aplikacji banku na platformę Apple iOS.

Brak komentarzy do tej publikacji. Dodaj pierwszy komentarz.